fredag 7. november 2008

Uwila is in tha house ! :)

Oh happy blog here i come! Tenkte jeg ville presentere mitt nye design navn..


Som alle små og store "kunstnere" må man legge til seg et navn som man føler gjenspeiler litt det man lager og også kanskje litt av deg selv.. I mitt tilfelle har jeg måttet google for å finne et eksotisk navn til min kjære favoritt UWILA som betyr ugle :)




Min fasinasjon for denne fuglen har jeg hatt lenge. Det kommer i hovedsak av at jeg synes den er vakker, majestetisk, omsorgsfull, lur, vet at den er aktiv på natten og slu (akkurat slik som meg, hehe) og de finnes i så utrolig mange flotte varianter, små, store, bustete, glatte, skumle, søte etc etc listen er uendelig:) Men mest av alt har den et fantastisk herlig utseende.


Så uwilaer vil det nok komme fra meg både i små og store varianter i fremtiden, så følg med!:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar