fredag 7. november 2008

Vi bare eeelsker retro.


Vi tre Sneller har litt forskjellig uttrykk på det vi lager. Men det vi har felles, er vår fasinasjon for retro og vintage! Det er jo ikke noe nytt i tiden akkurat, men det er såå gøy å lete etter stoffer og farger med litt gammelt look. Selv har jeg gravd i min mammas sengetøy, skuffer og skap etter skatter. Og min svigermor har måttet gi fra seg både duker og putetrekk til meg. Men så synes både mamma og svigermor at det er veldig morro at jeg og Snellene tar disse stoffene i bruk igjen. Min svigermor er en flittig knappe-giver til meg. Hun har så mange flotte gamle knapper. Som hun igjen har arvet av gamle tanter.
Og dermed kommer det ofte både vintage og retrostoffer i våre klær.
I morra skal jeg i en flott og stor bruktbutikk. Og jeg gleder meg som en unge, til å lete etter tekstile skatter og gamle knapper.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar